[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 28., V, 21:26:00 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.28. 20:49:25 +1h-kor írta:

> Nekem vannak ilyen dilemmáim. Mérni szoktam, ott van a megérinthető hálózati
> meg
> egyéb fesz. Pl rámjön a ..., szóval rohannom kell. Ha ezalatt valaki
> besurran, és
> ráragad a delejre, odavész, akkor én vagyok a hunyó vagy nem?

http://vagyon-vedelem.hu/tevekenyseg/9/elektromos-kerites-rendszerek-tervezese
-telepitese.html

Meg akarja előzni a betöréseket?
Azt szeretné, ha még a telkére sem jutnának be?

Mivel az elektromos vezetékek a főkerítésen belül vannak, az illetéktelen
személynek el kell követnie a birtokháborítást, mielőtt érintkezésbe kerülne
az árammal, ami a vezetékben van.
!!!!!!!!

Az elektromos kerítés rendszer elektromos vezetékekből áll, melyek
nagyfeszültségű impulzusokat továbbítanak. Ennek hatása már önmagában is
elijesztő, érintése áramütést okoz (igaz nem életveszélyeset). A kerítésen
elhelyezett figyelmeztető táblák és maga a kerítés erős pszichológiai hatást
!!!!!!
váltanak ki, megelőzve ezzel a nemkívánatos behatolást. Abban az esetben, ha a
betolakodó elszánt és a kerítést megérinti, akkor egy, az egészségre
ártalmatlan áramütést kap, ami az elrettentő hatást még tovább fokozza. Az
impulzusok hatása az élő szervezetre eltérő, a szokásos váltó és egyen
feszültségekhez képest.
!!!!!!!!!!

> [...]
> halálos áramütést szenvedtek? Nekem gyanús, hogy az áramszolgáltatót emiatt
> nem
> lehet felelőssé tenni.
>
> Más lehetőséget is lehet agyalgatni. Pl valaki állványozza a házát, még
> nincs
> kész, valamiért el kell mennie, vagy csak rájön a szükség. Még nem mászható,
> de
> már nem borul össze, mondjuk nincs jól kirögzítve fűhöz-fához-falhoz. Jön a
> betörő, nincsak, állvány, felmászik rá, hogy feljebb valahol bejusson, az
> ledől/összeomlik, megtörténik a baleset. Ekkor mi van?

belépett a telekre, behatolt, ....

ez ugyanolyan, hogy a "kutya harap" tábla, ha kint van,...