[Epitesz-barkacs] ethernet fali csati

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Jan. 1., P, 08:51:58 CET

hali

na új év új dolgok :)

most, hogy bekapcsoltam a "szuper" internetmegosztó és fájlszerveremet,
elgondolkoztam, hogy jó lenne mostmár a koaxos 10mbites hálózatot
100mbitesre cserélni, de ahhoz olyan fali csatlakozók kellenének, amibe az
utp beledugható.

néztem lomex oldalán de a legolcsóbb fali utp csati is 680+fa és kellene
mindjárt vagy 10 db és még el is kellene menni érte,

eddig azért használtam koaxot mert annyira kényelmes.... minden gépet
felfűzni egy drótra és kész, nem kell hub meg vacak, és minden volt is
hozzá.

szóval miből, mi módon lehetne ilyen utp falit barkácsolni ? van egy csomó
hálókártyám azokból kitermelem a csatikat, de arra ráforrasztani azt a merev
drótos utp kábelt, az olyan nem tetszik, meg szerintem 3 mozdítás után
letörik a forrasz...

vagy egyszerűen nyomjam rá a dugót a falból kijövő kábelre és kész ?
de mikor fog eltörni az a merev drót ?

na mire leírtam az egészet megvilágosodtam,
falból kábel ki, rá egy csati majd egy utp toldó és onnan megy a sodrott
kábel a géphez. utp toldót meg két kiforrasztott aljzatból összeforrasztok.

ez jó lehet ? vagy egyéb más 5let ?

esetleg van valakinek ilyen bontott fali csatija egy kupaccal ?

zsolt