[Epitesz-barkacs] 0.68uF/400V Re: modern hutogep elektronika?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 1., P, 11:37:58 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.01. 10:59:12 +1h-kor írta:

> Az egész átméretezés lényege, hogy a bekapcsoláskor sokkal kisebb
> áramlökés jöjjön létre, és ne legyen sokkal nagyobb árammal megtáplálva a
> cucc, mint ami oda tényleg kell.

laikusként arra gondolok, hogy hallottam(?)/olvastam(?) nullaátmenet
ketyeréről
vagy túl drága lenne?
---------------------------
igazán szomorú, hogy egy ilyen, kívülről tiszteletreméltó,
belülről ( HT49R50A-1   LCD Type 8-Bit MCU  Holtek Semiconductor Inc
Site www.holtek.com ) "nem semmi" ketyerében felhalmozott
tudást szarrávernek egy 15ohmos ellenállással ami 21A bekapcsolási
terheléssel egy 1A-rel terhelhető diódát is elröppent :-(

olyan, mintha tudatosan ( mert ugye okos annyira, hogy a "nem semmi"
ketyerét létre tudja hozni, és ehhez képest "tudatosan laikus", hogy
így elqrja egy ilyen ellenállással ) csinálnák,
tehát egy másik ketyerével igyanez fog történni, kár lenne másikat
venni a helyébe, mert az is csak kidobott pénz lenne :-(