[Epitesz-barkacs] Thermo Boden Set járólap alá , vagy devimat?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 1., P, 14:40:30 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor újra kell gondolni :-(
> mert akkor egy ventillátoros hősugárzó 1 percen belül
> szolgáltat meleget (vagy egy 300Wattos hajszárító....)

Hideg helyeken való rövid idejű tartózkodásra én is keresgéltem
megoldásokat. Van nálam egy ponyvasátor, annál megmértem, hogy 2kW
jelentéktelen hőmérséklet emelkedést okoz.

Ekkor láttam meg a tescoban egy állványos hősugárzót. 2kW, olyan, mint a
régi lavórok, csak ez jóval nagyobb teljesítményű, és állítható is a
teljesítménye, ha jól láttam. De jó drága is, huszonezer Ft, szóval nem
ugrottam rá. Vettem helyette egyelőre infralámpákat, mert az is felmerült
bennem, hogy a drága ketyere csak egyoldalról melegítene. (Más kérdés,
hogy végül dupla annyiba került az akció, mert odafelé menet valaki
megállított, hogy nem tudnék-e felváltani neki 2 db százast, és közben
bűvészügyességgel elcsent a pénztárcámból 50ezer Ft-ot. Szóval jó buékom
volt. Nem fog paldóra küldeni, de iszonyat düh és az emberekbe vetett hit
maradéktalan elpárolgása lett az eredménye. Az utóbbi valszleg némileg
helyreáll, de hogy sosem lesz már a régi, az biztos. A továbbiakban ott
halhat meg az utcán az, akinek azon múlik az élete, hogy előveszem a
pénztárcámat vagy nem.)

Na szóval vettem 150 meg 250W-os infralámpákat. Volt korábbról is már egy
250-es. Érdekes, hogy úgy tűnt, mintha az új 150-es ugyanolyan távolságról
jobban melegítené a búrámat. Lehet, hogy csak más az optikája (hátul a
foncsor...), mert a teljesítménye nincs 150W, a 250-esé sincs 250W, kivéve
a régiét, ami több, mint 250. Viszont az annyira régi, hogy még 220V van
ráírva.

Szóval ezekkel fogom a sátrat teleszerelni valahogy, már csak irányítható,
rögzíthető foglalat-megoldást kell találnom. Február végéig jó sokat kell
ott tartózkodnom.