[Epitesz-barkacs] SOS termisztor SOS

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 1., P, 18:09:39 CET

leállt a cirkónk, a füstgáz hőmérséklet érzékelő hibájával.
Mikor is, ha nem akkor, amikor 3 nap múlva nyit a bolt :-(
Szakadást mutat, tehát tényleg agyhalott.
Van két másik hasonló a készülékben, feltételezem, hogy azonos
értékűek. Az egyikhez hozzáfértem mérni, az 30 fok körüli
hőmérsékleten kb. 6 kOhm.
Nem tudom milyen a hőfok karakterisztikájuk, de el tudom képzelni,
hogy ez egy 10 kOhm névleges ellenállású. Stimmelhet?

JÓZSI!

Nincs véletlen egy 10 k-s termisztorod a fiókban? legalább addig
lenne fűtésünk.

Esetleg megpróbálhatom a viszafolyó ági termisztort áthelyezni és
arra efy fix ellenállást ráhackelni, de nem tudom nem fog-e hülyét
csinálni magából és belőlem :-(

Udv

szepygab
http://jokaja.hu