[Epitesz-barkacs] Thermo Boden Set járólap alá , vagy devimat?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 1., P, 20:22:51 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Annyira ne örülj, csak a design olyan, de kisebb is. Mondjuk van egy
> alsó, motoros csappantyúja, amivel állítható milyen magasra fújjon.

Hát nem azt mondtad, hogy lengeti is a lapátot, mint egy klíma?
Mondjuk ez engem sosem érdekelt, mindig fixen áll, sőt, beraktam egy
műanyag lemezdarabot, hogy én szabjam meg, hol legyen az a fix hely,
később meg levettem a burkolatot, amitől aztán elmúlt onnan a lapát. :-)

> 2 kW

Ez jó is, végülis, bár ilyesmi mérettől többet vártam volna.

> Akcióban vettem a diósdi Intersparban, de a Sugeti Bauhausban
> többfélét is láttam.

Köszi, megnézem. De hogy ne vánszorogjak hiába, az árát is kb-ra
megmondanád?