[Epitesz-barkacs] foglalat Re: Thermo Boden Set járólap alá , vagy devimat?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 1., P, 23:28:20 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> http://www.mixvill.hu/1/products/249
>
> CP805 E27 porcelán foglalat
>
> 10x1 menetű véggel
> 250 V 4 A

Rendben, de miért is nézted ki ezt nekem?

Nem sokra megyek a fix foglalatokkal. Rendeltem a neten éppen ma pár olyan
lámpát, aminek talpa van, és mindenfelé állítható a foglalat része. Valami
kifutó tipus, olcsón adták. Remélem, van annyi raktáron, amennyit
rendeltem. Ezeket fel tudom szerelni a sátor vázára, és az infralámpákat
beállítani mindig arra, amerre szükséges.

Különben a lámpa nem forrósítja fel a foglalatot, mert elég nyakas :-), és
van a nyakában egy fémlemez. Már a 300W-osoknál is tapastaltam, hogy
emiatt még függőlegesen lógatva is berakhatom bakelit foglalatba is, de ha
nem függőlegesen lóg, akkor még jobb. Van egy olyasmi lámpám, mint amit
rendeltem, de csiptetős, az sokat ment 300-as izzóval, ami hátrafelé is
sugárzott rendesen. Az infráknak meg van egy jó kis foncsoruk, ami miatt
hátrafelé alig-alig sugároznak.