[Epitesz-barkacs] kikapcsolasi zavar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 2., Szo, 16:32:29 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor oké, ez lesz a "helyes használat"
>
> viszont csak ilyenkor tapasztaltam, hogy "belefagyott" az utolsó
> mérési eredmény ( resetelni kellett )

Ebben biztos vagy? Nem lehet, hogy összekevered azzal, amikor együtt
húztad ki?

> sajna a "resetelés" miatt az 5 csavarral már szétbontottam
> (hogy az akkunál levő belső dugaszt széthúzzam az LCD áramtalanítása
> miatt)

A pluszosban van reset gomb. Kétféle funkciója is van. Ha csak egy
másikkal együtt nyomom meg, akkor nem felejti el az időt, csak a mérési
eredményeket. Ha meg csak a reset gombot, amit valamennyi ideig kell
nyomva tartani, akkor teljesen nullázódik. Igaz, hogy fagyást még nem
tapasztaltam, szóval lehet, hogy az ellen nem lenne jó. Viszont az
elemeket külön fedél leszedése után ki lehet szedni, tehát emiatt se kéne
szétkapni.

Kezdem azt hinni, hogy ez az olcsó pluszos profibb, mint a drágább
nemtommilyen tipus (conrados?).

> hááát ez az, amikor önös érdekek miatt nem avatkozunk be...

Nem lett volna eredményes, viszont magammal kitolhattam volna. Az eladó
arra vette rá a vásárlót, hogy menjen el a tungsramhoz a váci útra.

> ez már igen, de helyette ugyanezt a sz.rt hoztam volna,
> mert bedőltem volna a "nemzetközi félprofi" minőségnek :-(

Nem lehetne valahonnan ezt a pluszosat beszerezni? A tipusát beírva a
gugliba... esetleg ebay? (Én ezt még nem használtam, de eléggé úgy tűnik,
hogy ott a jóistent is be lehet szerezni.) Esetleg vatera?