[Epitesz-barkacs] olasz kerticsap :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 3., V, 02:21:14 CET

Acs Gabor wrote:
> Ja, nem véletlenül, de nemsokára visszacsúszik :))

Már akartam kérdezni:
Nálam is látszik, hogy más a dátum a levélen, de a levelező, ha dátum
szerint rendezem, akkor nem azt a dátumot veszi alapul, ami a küldő
esetleg elállított gépén van, hanem a tényleges, érkezés dátumát. Nem a
hozzám érkezését, hanem a levlistára érkezését. Szóval ha nem szól senki,
nekem nem tűnik fel az elrontott dátum. Persze megnézhetem, de nem igazán
érdekes infó.

Milyen levelezők, amikben a dátum szerinti sorbarendezésnél a küldő
számítógépének a dátuma szerint rendez?