[Epitesz-barkacs] olasz kerticsap :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 3., V, 09:32:58 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a Te gépeden ez a levelezőprogram van:
>
> Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
>
> mintha az M$ nem támogatná az email fejlécének megmutatását,

Dehogynem! Csak nem csípőből mutatja minden alkalommal, hanem külön tenni
kell azért, hogy megnézzem. (tulajdonságok/részletek, esetleg még
forrásfájl, ha az egészre vagyok kíváncsi)

> de pl. az én Drótpostagalambom megmutatta, hogy
> Te milyen levelezőprogramot használsz

Ezt én is meg tudom nézni.

Itt a kérdés arra irányult, hogy ezek szerint a többi nem a levlista
szerverre érkezés dátuma szerint rendez, hanem a levél megírásának vagy
elküldésének a küldő gép szerinti dátumát. Márpedig így jelentős káosz
keletkezhet. Mintha volna egy bankrablás, ahol a résztvevők ki-ki a saját
órájához ragaszkodna, amik mind különbözőképpen járnak.

Még szerencse, hogy manapság már az a szokás, hogy a neten lógó gép
ideje - ha engedik - szinkronozódik valami központi pontos órához.