[Epitesz-barkacs] olasz kerticsap :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 3., V, 09:53:34 CET

Hofferek Attila wrote:

> Ez ketelu fegyver ugye, amellett, ahogy az enyem rendezi, az szol, hogy
> engem az erdekel, mikor irtad a levelt, nem az, hogy utana mennyit ult a
> gepeden, mire online lettel, es elkuldted.

Tévedés! Én azt látom, hogy valós időben mikor érkezett a listaszerverre,
és nem azt, hogy ki mit bűvészkedik a saját gépe órájával. Tehát, ha
január 2-án küldtél be egy emilt a listára, én meg 25-én töltöm le, akkor
is január 2 lesz, akkor is, ha a te gépeden 2054 június 12 a dátum a
küldéskor.

Viszont amikor kinyitom a leveledet, a dátum sorban a 2054... lesz. De nem
aszerint lesz sorbarendezve.

Szerintem ez így jobb, de ízlések...