[Epitesz-barkacs] olasz kerticsap :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 3., V, 12:31:12 CET

Hofferek Attila wrote:
> Mármint hogy a listaszerver órája hogyan állt, amikor megérkezett a
> leveled. Ez akár a pontos idő is lehet :-)

Na jó, ha a listaszerver óráját is állítgatják, az más. De nem szokták. És
nem az én levelemről van szó, hanem ha letöltöm onnan mások leveleit,
akkor nem az az idő van odaírva (a sorbarendezésnél), amikor letöltöttem,
hanem különbözőek, amikor azok a levelek a listaszerverre kerültek.

Ehhez képest eltérő az, amikor a beküldő a saját gépe szerint írta, de ez
csak akkor látszik, amikor kinyitom az adott levelet. Tehát ekkor más az
ott látható dátum-idő, mint amikor a levelek sorba vannak rakva az idő
szerint.

> Oké, te megírod most a levelet, és holnapután lesz csak neted. Melyik
> dátumnak kéne a levélen lennie? A megírás dátumának, vagy a nethezjutás
> dátumának?

Ezek már finomkodások. Ha fontos, hogy mikor írtam, beleírom a szövegbe.
Nem tudom, de ha muszáj, kipróbálhatjuk, pl küldesz egy emilt a listára,
aminek a szövegébe beleírod, hogy a pontos idő szerint mikor írtad, és
elküldöd x perccel/órával később. Azt is beírhatod, hogy mennyivel később
küldöd majd el. És annak sincs akadálya, hogy mindeközben el legyen
állítva a géped ideje valahova megint máshova. Aztán referálok, hogy miket
ír a gépem. :-)

Magamnak nem tudom megcsinálni, mert a gmail miatt nem kapok vissza
levelet. Persze ha nyilt a lista, akkor beküldhetek egy hasonlót pl egy
freestartos címről is. Na majd kipróbálom.