[Epitesz-barkacs] olasz kerticsap :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 3., V, 14:42:42 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> szóval Józsi visszaállította a gépét 4 órával, és nálam már el is
> csúszott
> a 8:48-asnak megfelelő dátum közé

Megnéztem, hogy nálad milyen idők vannak a fejlécben. A legvégén van ez a
8:48, arrébb meg csupa 12:48 körüli, 12:40 körüli egy sincs. Tehát
tökmindegy, mikor írom a levelet, az - a te leveleződben - nem jelenik meg
a fejlécben, csak a küldés időpontja a szerver órája szerint (kb), meg az
én gépem órája szerint.

Az OE és a többi között ezek szerint az az eltérés, hogy a többi csak az
én gépidőmet nézi, míg az OE a szerverét is. Sorbarendezésnél nálam
valszleg a 12:48 körüli idő jelenne meg, de persze kinyitva a levelet, ott
látnám, hogy 8:48.