[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 3., V, 17:47:55 CET

Hofferek Attila wrote:

> Akkor örülök neki, nekem az volna a jó, ha kiválasztana egy időt a
> levelezőm, és azt használná, nem mutatna egyszer ilyen, másszor meg, ha

De hiszen ez így van! Nem tudom megváltoztatni, hogy itt és ott mit
mutasson. A sorbarendezésnél mindig a beérkezési dátumot mutatja, a levél
kinyitásánál meg egy másik infót, hogy azt a levelet mikor adták fel.

Nem akartam én senkit megtéríteni, csak mivel felmerült már sokszor, hogy
valakiket, pl téged is zavar, ha valakinek el van állítva a dátuma, én meg
ezt a sorbarendezésnél sosem fedeztem fel, hát most a végére jártam. (És
mellesleg megállapítottam, hogy ez a jobb módi.)

El tudom képzelni, hogy a profibb levelezőkben ilyesmit is lehet állítani.
Ha a tiedben megcsinálod, onnantól téged se fog érdekelni, hogy vkinek el
van állítva a gépideje. Mitagadás, engem eddig még sosem érdekelt, hogy
azt a levelet a gépideje szerint ki mikor írta vagy adta fel. Néha biztos
kell ez az infó is, eddig még nem kellett. A magyarország.hu -n beadott
bevallásoknál is leszarják, hogy matat a gépidejével a könyvelő vagy nem.
(Régen nekik ez nagy bűvészmutatványuk volt sok tekintetben.) Most már
mese nincs, időbélyegző van, és az a tényeket mutatja, semmi hatása nincs
a matatásnak.