[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 3., V, 18:44:38 CET

Hofferek Attila wrote:

> A mukodesevel en is elegedett voltam, csak nem mindig mukodott, de
> olyankor nagyon nem :-)

Valamit valszleg változtattak, sokminden megjavult, ami egy korábbi
verzióban nem volt jó. Pl keresésnél voltak problémák, konkrétan pl nem
tudott jelölt leveleket külön keresni... Mostanra szerintem egész jó. Bár
kétségtelen, hogy ha egy sokkal jobbat próbálnék ki, és volna pár hasznos,
számomra jelenleg ismeretlen szolgáltatása, lehet, hogy rácuppannék. Csak
már nehezemre esik folyton valami újat tanulni.

Vannak pl a böngészők. Azokból különféle okokból raktam fel az IE mellett
másik 3-at. Mindnek megvan a maga előnye. Legutóbb pl a firefoxot, ami
képes megmutatni, hogy egy weboldalt mikor frissítettek utoljára. A többi
nem tudja ezt. Bizonyos esetekben a google crome lényegesen gyorsabbnak
tűnik, mint a többi. Viszont az opera rohadtul nem jött be, valamit még
biztos kéne rajta matatni, de hagyom a fenébe.