[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 3., V, 19:14:25 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.03. 18:40:10 +1h-kor írta:

> Ez csak egy dolog, amiről beszélünk.
> Amúgy igen, én elvagyok vele. Meg az autómmal is, és sokmindennel, amitől
> mások rögtön meg akarnának szabadulni. Elismerem, hogy az átlagnál
> alacsonyabb az igényszintem úgy általában is.

akkor én mit mondjak, hogy  nekem az OE 4.01 van fent ( win98  98.májusi )

és mindez azért, mert a levéltárolásban  az még elkódolatlanul, text formában
tárol
és nekem meg mindenképpen így  kellett

aztán az OE5.0 már elkódolta, de nem tudta a 4.01-et importálni sem és
megnyitni sem
emiatt többévi levélforgalmamhoz nem tudtam hozzáférni, és egy ilyen banális
M$  f..szság  miatt kerültem pl. az OE verzióváltásait, és visszatértem a
4.01-hez

és mindez azért, mert már a 80-as években a DOSos Pegazus idejében a text
formátumú, elkódolatlan állományokban történő kereséshez hozzászoktam

szóval  (szerintem) nem igényszint téma miatt maradtál az OE mellett...