[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 4., H, 00:38:24 CET

>Majdnem így van, épp ma délután volt szerencsém gyakorolni.
>Mondjuk az az 5 perc volt 25 is.

Ez persze sokmindentol fugg, gep es wincsik
sebessege, mentendo anyag merete. Nalam kb. 2 GB
az xp, 5-10 MB/s a sebesseg, igy kb. az 5 perc realis.

>en is customizaltam a windowst sokat. aztan inkabb megtanultam hasznalni.
>
>nem csak az ujrainstall miatt, arra tenyleg jo a
>mentes, meg nincs is gyakran. de pl azota nem
>vagyok bena kacsa, ha idegen gepet kell hasznaljak.

Ha egy programot hasznalhatunk kenyelmesen is,
akkor az joval hatekonyabb lesz. Mondjuk valaki a
totalcommander helyett kenytelen a windows
intezovel mokolni az is kesz lesz, csak sokkal
kesobb. Erre is jo a portable, egy pendrive-on az
osszes megszokott progit lehet vinni es az idegen
gepen futtatni a megszokott beallitasokkal.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu