[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Jan. 4., H, 09:29:14 CET

szepygab at gmail.com írta:
> Barmelyik torrent kereson megtalalod

> Komoly a kerdes?
> Szerinted miert nem toltheto le kozvetlenul az oldalrol? :-)

De akkor meg nem kell itt verni az 5 perces visszaallitasra, en is
gyorsabb vagyok bringaval, mint te tyuklepesben. En nem tehetek ilyesmit
a gepemre, mert dolgozom is vele, penzt keresek, aztan ha
leellenoriznek, egybol 2-3 honapra a sajat erdekkorukbe vonjak a
gepemet, mint sztalin jaltaban magyarorszagot.