[Epitesz-barkacs] elragasztas ? hungarocell

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 4., H, 10:25:08 CET

 <szepygab at gmail.com> 2010.01.04. 08:07:13 +1h-kor írta:

> Számomra nem derült ki, hogy Mágus épp mit varázsol.
> Ha homlokzatot akar szigetelni, arra ott a gyári ragasztó és az
> üvegháló.
> Ha hungarocell dobozt akar gyártani élén összeragasztott táblákból,
> pl. kazán köré, akkor más a megoldás.

igazad van, talán nem írtam körül a valódi kérdést, bocsi

az élén összeragasztott doboz táblai izgatnak, több szempontból is

( az más kérdés, hogy a csemperagasztóval a falra felragasztott táblák
között is hiányolom az élragasztást is, hiszen a táblák élei közötti
réseken -- még ha az csak pár százalékot deformálódik is -- légjárat
keletkezik a külső borítás és a fal között  )

gondoltam pl. tapétaragasztóra is, de abból a nem penészedő kellene

csak melyik ragasztó az, amelyik olcsóbb, mégis a hungarocell mozgását
felveszi (pl. rugalmas) de anyaga nem enné meg a hungarocellt

vagy van jobb megoldás is  (sok lécanyagot nem szeretnék alkalmazni)