[Epitesz-barkacs] elragasztas ? hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 11:41:30 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ha homlokzatot akar szigetelni, arra ott a gyári ragasztó és az
> üvegháló.
> Ha hungarocell dobozt akar gyártani élén összeragasztott táblákból,
> pl. kazán köré, akkor más a megoldás.

Igen, én is ilyesmire várok, hogy ezt elmondja.

Amúgy eléggé tutira ragaszt a purhab, főleg, ha a hungarocell felülete kap
közvetlen a purhabozás előtt egy kis nitrós sriccelést. :-)

Sőt, lehet, hogy ha a két nem túl nagy felületet megspriccelem nitróval,
és rögtön összenyomom, máris egy elég stabil ragasztás jön létre. (Picit
beleold a felületbe, de elég hamar megszárad. Na persze azt a flakont,
amiből nitrót lehet kispriccelni, mint egy aerosolt, azt magam
bűvészkedtem össze. Kompresszor meg injekciós fecskendő a módi.)