[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 4., H, 12:48:08 CET

>A fejlesztoeszkozoket beleszamoltam a 2 oraba, meg az openoficet is :-)

Na akkor tehat

1.
5 perc win visszaallitas, szukseg szerint programok visszamasolasa
szinten par perc, osszes beallitasod megmaradasa

helyett

2.
ket ora a win es programok visszaallitasa, es nincs semmi sajat
konfig-ot valasztottad.

Nem tunik jo valasztasnak.

Kiserletkeppen megneztem az openoffice 3.1.1 portable menteset, 4090
file, 529 directory, 329721293 byte, zipelve -speed opcioval 1 perc
52 masodperc es 138 mega, es benne van minden beallitas. Ha ezt
telepited, akkor sokkal tovabb tart es nincsenek meg a beallitasok sem.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu