[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 4., H, 13:13:59 CET

>Jo, a hiren cd-n kivul mi csinalja ezt meg meg nyomott aron, ne adj
>isten ingyen? Tehat hogy keszul egy cd vagy dvd, esetleg tobb, az
>elsot bebootolom, es visszaall az uj vinyora -ami mondjuk
>feleakkora- a teljes regi rendszerem.

Ha uj wincsire akarod, akkor gondoskodni kell a particios tabla es a
boot szektor menteserol is. Ingyenes particio matato progik is vannak.
Utana kell neznem a komplett particiot image-be mento ingyenes proginak.
A tobbi egyszeru. A wintoflash-sel vagy az unetbootinnel csinalsz a
legalis win telepito lemezedbol egy bootolhato pendrive-ot, lehet,
hogy cd-t vagy dvd-t is lehet, azt nem probaltam. Talan a wintoflash
fizetos, tehat akkor inkabb az ingyenes unetbootinnel.
Rateszed meg az ingyenes 7zip-et.
Egyik megoldas, hogy bebootolsz a pendrive-rol, 7zippel osszenyomod a
rendszerparticiot is, meg a kivant programokat/adatokat is. Ezt a 7z
file-t elteszed valahova, ahonnan majd visszaallitaskor elerheto lesz.
Az adatok/programok tomorithetok az elo xp alatt is, ahhoz nem kell bootolni.
A masik, hogy a rendszerparticiot egy image-be teszed, mint pl. a
ghost es a megkeresendo ingyenes, ez gyorsabb, mint a 7z, bar annak
is van csak osszerakos, nem tomoritos opcioja, es akkor eleg gyors az is.
Ez mukodik telepitos programoknal is, hiszen akar a rendszerparticio,
akar a programkonyvtar serul, minden megvan a mentesben.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu