[Epitesz-barkacs] elragasztas ? hungarocell

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 4., H, 14:34:55 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.04. 11:41:30 +1h-kor írta:

> Igen, én is ilyesmire várok, hogy ezt elmondja.

szóval egy hungarocell dobozt kívánok csinálni, 10cm vastag lapokból,
"önhordó",  maximum néhány tetőléccel  vagy dűbel + hosszócsavar +
+ egy tenyérni deszkadarab  az "ellenoldalon" "megerősítéssel"

azért kívánom a 10cm-es "élével"  IS összeragasztani, hogy az élek
között rés ne maradhasson, vagy rés ne nyílhasson később

> Amúgy eléggé tutira ragaszt a purhab, főleg, ha a hungarocell felülete kap
> közvetlen a purhabozás előtt egy kis nitrós sriccelést. :-)

a purhab tágulós

olyan takonnyal gondoltam a ragasztást, amit odakenek, nem tágul,
aztán ráteszem a másik lapot és néhány óra alatt megköt
( lehetőleg ne 5perces ragasztó legyen, és ne 24-48 órás , ilyenkor jön a
"bilibelógakezem és pattog a zománc" kívánságlistám :-) )