[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 14:38:58 CET

Mágus Bérprogram Demo  írta 4 Jan 2010  15:30 levelében:
> [...]
Szerintem nincs osztó-gyűjtő, radiátoros rendszereknél nem általános.
Elburkolni meg végképp tilos, persze léteznek vaddisznó iparosok :-(
Azt el tudom képzelni, hogy csempézett ajtó fedi, ami mellől ki kell
vágni a szilózást, hogy leemelhesd a mágnesekről.

> ha jól belegondolok, hogy bebetonozva, stb és emiatt javíthatatlan,
> illetve embertelen bontással jár, kétszer is meggondolom, hogy
> padlóf~ntésem legyen :-(
Padlófűtésnél a bebetonozott cső egy szálból van, kicsi a
meghibásodás esélye. Radiátorosnál gyakori, hogy az ötrétegű
gerincvezeték préselt idomait bebetonzzák.

> esetleg úgy, hogy önálló áganként kiiktatható legyen, de akkor is
> szobánként legyen legalább 10 ág, hogy ha gy megdöglene, 9 ág még
> megmaradjon a következ~N lakásszétbombázásig
Átlagos szobában 2 kör van. Számolhatsz négzetméterenként 8 - 10 m
csövet, és egy szál 100 m alatt kell legyen.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu