[Epitesz-barkacs] elragasztas ? hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 16:21:27 CET

vajk fekete wrote:

> ra a lapokat, az elekre purhab. aztan korben gurtnival, lecekkel,
> barnaragasztoszalaggal, racsnis spaniferrel atkotni rendesen. az
> toldasoknal akar kis
> hungarocell tavtartokkal epiteni, osszekotozni, es a reseket purhabbal
> kifujni.

Ez se semmi módszer! Készre összeállítható az egész úgy 10mm-es résekkel,
és utólag kitöltve, esetleg a réseket lehatárolva tök egybe lesz.

A másik listán vki macskabúvóhelyeket épített purhabbal ragasztott
hungarocellel. Én is terveztem, aztán elmaradt. Különben is, ezek a
nyamvadtak inkább be akarnak jönni. :-)