[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 16:37:27 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha jól belegondolok, hogy bebetonozva, stb és emiatt javíthatatlan,
> illetve
> embertelen bontással jár, kétszer is meggondolom, hogy padlófűtésem
> legyen :-(

Kár így gondolni rá. Szerintem, ha van valahol probléma, az lehet valami
szerelési durva hiba. Pl toldás!! Vagy betonozáskor valaki odavert neki,
aztán elsummantotta, odakent egy kicsit erősebb betont...

Eddig egy olyan, padlóban futó csövezést láttam, ami eléggé érthetetlenül
rohadt szét: rézcső villanyszerelési gégecsőben futott. Elképesztően
szétrohadt, csupa lyuk volt. Itt valami folyatószert, savas trutyit
hagytak benne vagy a gégecsőbe került valami, amúgy semmi oka nem kellett
volna, hogy legyen a rézcső elrohadásának.

Na most, az 5 rétegű csőnek semmi oka nincs önmagában meghibásodnia.