[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Jan. 4., H, 16:45:28 CET

Mondjuk PVC volt a gégecső?

Üdv
pi

----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja"
<epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Monday, January 04, 2010 4:37 PM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha jól belegondolok, hogy bebetonozva, stb és emiatt javíthatatlan,
> illetve
> embertelen bontással jár, kétszer is meggondolom, hogy padlófűtésem
> legyen :-(

Kár így gondolni rá. Szerintem, ha van valahol probléma, az lehet
valami
szerelési durva hiba. Pl toldás!! Vagy betonozáskor valaki odavert
neki,
aztán elsummantotta, odakent egy kicsit erősebb betont...

Eddig egy olyan, padlóban futó csövezést láttam, ami eléggé
érthetetlenül
rohadt szét: rézcső villanyszerelési gégecsőben futott. Elképesztően
szétrohadt, csupa lyuk volt. Itt valami folyatószert, savas trutyit
hagytak benne vagy a gégecsőbe került valami, amúgy semmi oka nem
kellett
volna, hogy legyen a rézcső elrohadásának.

Na most, az 5 rétegű csőnek semmi oka nincs önmagában meghibásodnia.