[Epitesz-barkacs] elragasztas ? hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 16:55:01 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 1db 7decis purhabbal mekkora réstérfogatot tudnék  kifújni?

Hááát, lehet, hogy az egész ládát. :-)

> ( egyszer vettem 1 flakonnal, aztán mire oda jutottam, hogy használjam,
> addigra belekötött :-( )

Évtizedekig tároltad? Nekem pár év alatt se kötött még bele, sőt, a
pisztoly is rajta volt, és úgy is rögtön használható volt. Sőt, mintha
most is így lenne egy flakon, rá van szerelve a pisztoly.

Az a másik fajta, amire csövet kell rácsavarni, már lehet, hogy rosszabb.
A csőbe köt bele. de ki lehet mosni használat után nitróval, és mintha új
lenne.