[Epitesz-barkacs] ethernet fali csati

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Jan. 4., H, 19:14:02 CET

>De ugye nem az autós forgalommal szembe mentél? :)
>Mert azt csak ott lehet, ahol kiegészítő táblával jelzik is!

akkor ennek szabálynak semmi értelme... ezt eddig is lehetett, ahol volt
tábla...

és ezt sem értem teljesen, hogy mit is jelent :

30. § Ez a rendelet 2010. január 1-jén lép hatályba, és a hatálybalépését
követő napon hatályát veszti.

de visszatérve az eth fali csatira.

>Mennyi darab kell, egy talán van itt nekem valahol, legrand falon
>kívüli, két csatlakozós rj45. Krimpelőfogót csak kölcsön tudnék :-)

köszönöm felajánlásod, nagyon kedves.
minimum kettő kellene most, de aztán ha mindent be akarok kábelezni akkor
vagy 20 darab.

fogót meg akarok venni, mert egy-egy nyomkodásért mindig rohangálni
kölcsönkérni az egy kicsit macerás.. :)
bár ha nagyon megeröltetem magam akkor csavarhúzóval is csináltam már
telefon dugót és az eth is kb. ugyanolyan....

az elektrokontárban néztem de csak telefon dugóhoz van....
mi ennek a pontos neve ? vagy nekik nincs ilyen ? amit nem hiszek el.
legalábbis a szerszám listában FOGÓ Crimpelő között csak telefonos volt.

de most nézem tovább, hogy az rj45 dugó is telefondugó nekik.
ez az lehet amit én keresek:
http://katalogus.elektrokontha.hu/katalogus.asp?cikk=55-02-35
vagyis ethernet kábel végére való műanyag biszbasz rányomó ? :)))