[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 4., H, 21:39:44 CET

nem igazan. nalam is ketemberes volt: en guritottam a 300meteres 60 kilos gurogat kacskaringoba okorhugyozasban huszonharomszor korbe korbe a szobaban, a sogor meg gyurte es rogzitette a helyere. az volt a mokas, amikor az 1.9x2.3 kis furdoszobaban csinaltuk, de szerencsere addigra mar kisebb volt a guriga.

vajk