[Epitesz-barkacs] ethernet fali csati

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 4., H, 21:39:38 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.01.04. 21:21:52 +1h-kor írta:

> most már végképpen nem értelek, az előbb azt írod, hogy 3000-ért vettél
> ilyet teszterrel és 10 dugóval, nekem ebből az derült ki hogy drága 1625-ért
>
> most az írod,  hogy 50000ért vett a cég ehhez képest szinte ingyen van
>
> most akkor mi a jó ? vagy izé.... ?
--------------
első közelítésben:

ott 50 rugó olcsó, mert az a kenyérkeresethez, napi használatra kell, ami
már az első nap első órájában több ketyerét krimpel,

mint amit Te az eljövendő életedben krimpelni fogsz
---------------
az 50rugós ketyere jó minőségű alkatrészből készül, az 1-2rugós meg
gagyitronból
*************

pl. az én 2000Wattos flexem barkács kategória, műanyagfröccsbe van a kínai
csapágya rakva
és ez nekem 8rugó alatt volt, és hamarabb lesz csapágyas, mint a szénkefe
elfogyása

lenne ugyanez a teljesítményű "kenyérkereső" 40rugó is, de ott alumíniumból
öntött,
precíziósan esztergált SKF csapággyal lenne szerelve. Az a ketyere 5 szénkefét
is megenne,
mire a csapágyát cserélni kellene.

jól látom?