[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 21:48:43 CET

vajk fekete írta 4 Jan 2010  20:40 levelében:
> nemtom lehet-e melegiteni, de nagyon durva anyag. irto sprod. ha megtorod
> berogyik es megfeheredik, de akkor is fenyevekre van tole, hogy lukas
> legyen..
Voltam egy cég termékbemutató oktatásán, amit szerelőknek tartottak.
Adtak a kezünkbe egy darab csövet, hogy törjük meg. Körbement a
teremben, mindenki hajtogatta, tekergette, a végén körbeért a
megfehéredett gyűrű, ami érezhetően el is vékonyodott.
Az ürge fogott egy hőlégfúvót és óvatosan addig melengette körbe a
csövet, amíg az opálosan áttetsző cső majdnem átlátszó lett. Lehűlés
után csak azért látta meg rajta az ember az akció nyomait, mert
tudta, hol kell nézze. Elképesztő volt, de messze nem tudja minden
padlófűtő cső anyaga.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu