[Epitesz-barkacs] ethernet fali csati

Vámos Dénes lista at vdenes.hu
2010. Jan. 4., H, 21:54:14 CET

Tényleg most hogy mondod, amikor vettem akkor se találtam ilyen "pakkot"
a normálisabb fogóval, ezért megvettem a pakkot, meg a jobbik fogót, és
a gagyibbat eladtam itthon.
Előtte kipróbáltam mind a kettőt, és a drágább sokkal jobb, masszívabb
volt. Az külön valami 3-4 ezer forint volt. Eddig még bírja. A másikat
nem használtam annyit, nem tudom lehet az is bírná az otthoni igénybevételt.

Az 50 ezres fogó meg gondolom álom lesz csak mindenkinek. Az már nem is
ilyen "elven" működik, hanem racsnis mint az érvéghüvelynyomó-fogók. Meg
mint mondtam, az nem is az ilyen otthon szokványos dugót krimpeli, hanem
cat7-eset. Annak egyébként sokkal jobb a kialakítása, ha tehetném, azt
hasznánám itthon is, sokkal egyszerűbb csatizni vele. (Nem is a dugó
rányomása a sokkal kényelmesebb, hanem maga a dugó kialakítása.)

Szóval ha van időd kivárni, én a helyedben megvenném ebay-ről a
jobbfajta fogót. De ha nem kell sok dugóhoz, vagy most kell, az
1600Ft-os is jó lehet, nem gondolnám, hogy pár csati után szétesne.