[Epitesz-barkacs] ethernet fali csati

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Jan. 4., H, 22:20:46 CET

köszönöm válaszod.

>3. a telefondugo (6pozicio, kozepso negyben erintkezo az az rj11 (also
>known >as 6/4), a ethernet az az rj45 (8/8) ) rj45 krimpelo kell neked.
>kinai szar van 3->4 ezerert is, de figyelni kell hogy ne nyomj melle.

akkor az 1600 ft-os az éppen jó lesz nekem arra a kb. évente 20-30
nyomkodásra.

>a fali csatihoz nem ez fog kelleni. ott keses izebe kell belenyomni a
>kabelt.

a fali csatiról teljesen lemondtam, mert az ára alapján nekem nem éri meg.

inkább maradok az eredeti elképzelésnél, hogy falból kijön a fali utp, rá
egy dugó és egy utp toldó majd bele a sodrott utp kábel... ez így kb. 150
ft-ba kerül.
ha így nézem akkor 3 drága fali utp csati árából megvan az összes dugó,
toldó, és még egy fogó is.

mostmár csak olyan kérdésem maradt még, hogy mi a különbség az 5003A flex és
5003B fali kábelhez való dugó között ?

valamint még egy, tud valaki olyan helyet ahol fekete sodrott erű utp kábelt
árulnak ? fontos a fekete szín, és nem kell 305 métert egybe megvennem...