[Epitesz-barkacs] vorosrez festes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 5., K, 14:48:31 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.01.05. 14:03:06 +1h-kor írta:

> Azt nem tudom, de ha az ige szerint élnének, nem lopnának :-)

pláne, hogy magától az Úrtól lopják el, mert már a Frigyláda fejezetben
az arany , az ezüst mellett a réz is az  Úr által elvárt ajándékok listáján
volt :-)
1. És szóla az Úr Mózeshez, mondván:
2. Szólj az Izráel fiainak, hogy szedjenek nékem ajándékokat; minden embertől,
a kit
szíve hajt arra, szedjetek nékem ajándékokat.
3. Ez pedig az az ajándék, a mit tőlök szedjetek: arany és ezüst és réz.
Mózes 2. könyve 15. fejezet