[Epitesz-barkacs] vorosrez festes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 5., K, 15:23:25 CET

Hofferek Attila wrote:

> Ez olyan szar ultralibsi duma. Még az állatoknál is van enyémtiéd, a
> falkában.

Ez egy rosszindulatú, szemét szöveg, ami tőled persze természetes.

Én személyesen tapasztaltam, hogy a cigányoknál valahogy másképp van a
tulajdon fogalma. Kicsik voltak még a gyerekeim, kint hagyták az udvaron a
játékaikat, volt köztük ócsó baba meg ilyesmi.

Kerítés nem volt.

Gázvezeték épült, az utcában cigányok is dolgoztak az árokban. Voltak
köztük csajok is.

A gyerekek egyszercsak nem találták valamelyik, számukra nagyon fontos
babájukat. Szanaszét kerestük, nem volt meg, végül észrevettük, hogy bent
van az árokban innen vagy 20-30 méterre.

Na most, ha valaki lopási szándékkal viszi el, akkor nem hagyja ott. Ha
meg nincs pont olyan tulajdonfogalma, mint itt szokásos, akkor ezt, amit
itt talált, egyszerűen hozzáférhetőnek, számára hasznáhatónak gondolta,
levitte a gödörbe, játszott vele vagy a franc tudja.

Ekkor jöttem rá, hogy a dolog nem annyira tökgyszerű, hogy lopás és kész.

Ebben az égvilágon semmi kibaszott szar ultralibsi duma nincs, az a te
gárgyult homofób agyadban van csak.

Uff.