[Epitesz-barkacs] vorosrez festes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 5., K, 15:48:25 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Ha egy nap úgy döntesz, hogy kimégy Írországba , mert kapsz egy jó
> állást, akkor Te ott a magyar anyanyelveddel, magyar kultúráddal,
> hagyományaiddal, szokásaiddal, kisebbség leszel. Ha be akarsz
> illeszkedni, békén akarsz élni, akkor el kell fogadd a többség
> játékszabályait.
> A tulajdonviszonyok esetén sincs másról szó.

Ezzel maradéktalanul egyetértek. Szó sincs róla, hogy elfogadnám a
cigányok értékítéletét, egyszerűen csak rádöbbentem a tényre, hogy náluk
ez (legalábbis akkoriban) valahogy tök máshogy volt, és talán ma is
máshogy van.

Ebből az következik csak, hogy aki babát "lopott" az udvarról, az nem
feltétlenül egy rohadt gazember tolvaj, hanem csak lehet, hogy valamit nem
tud, nem úgy tudja...

Aki persze már tudja, hogy nem fasza, amit csinál, az tök más tészta.