[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 6., Sze, 01:28:06 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.05. 23:57:15 +1h-kor írta:

> Ez valami tesztkor lehetett. Jó szakik még bebetonozás előtt próbanyomják
> a rendszert. (Lehet, hogy semmiből nem áll a még fel se használt gurigát
> megnyomni úgy, ahogy van. Ekkor az esetleges hiba felfedezése sok melótól
> menti meg a dógozókat.)
>
> Ha már betonozás előtt ki lett próbálva, annak az esélye, hogy betonozás
> után szar legyen, igen csekély. Persze, ha nem olyan cipővel járkálnak,
> amibe spén ragadt... vagy valami durva szerszámmal nem sértik fel a
> csöveket.

karácsony előtt a -16fok mellett volt egy Hiradóbeli riport, hogy Pécs
2010-ben valami kultúrafőváros lesz

közben mutatták, hogy térburkolathoz a lejegesedett hókupacra húztak szét
sódert, egy lapáttal megcsapkodva,,, Belegondoltam abba, hogy egy ilyen
"sóderágyban" milyen lehet a burkolat tavasszal, ha a jégpáncél (ami a sóder
alatt volt) felolvad.

szóval pl. egy ilyen stílusú alvállalkozói építőipari munkafegyelemmel
megáldott "mesterek" mellett én már nem csodálkoznék azon, hogy házak
dőlnek össze :-( :-(

és ha a "korábbi tulaj" ilyen "mestereket" fogott ki, az új tulaj nem is
tudja, mi van
a burkolat alatt....