[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 15:07:51 CET

Hofferek Attila wrote:

> Én úgy emlékszem, olvastam, hogy ott a garázsban is inkább a más
> tollával ékeskedés, és ennek látszatának eltakarása folyt, mintsem
> érdemi alkotómunka. De spongya rá, elévült.

Szóval az egész M$ gyakorlatilag tudatlanok gyűjtőhelye, és mindent más
csinált?

Akkor pláne nem értem, hogy azok, akik valóban értették a dolgokat, miért
nem nyitottak a mezei júzer felé? Méghozzá időben! Már megvolt az IBM,
nem? Méghozzá elég nagy cég volt, nem sufni. Biztos voltak mások is.

Felvilágosíthatna valaki!