[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2010. Jan. 6., Sze, 15:58:15 CET

http://www.tferi.hu/ms-dos

-----Original Message-----
From: epitesz-bounces at lists.javaforum.hu
[mailto:epitesz-bounces at lists.javaforum.hu] On Behalf Of jhidvegi
Sent: Wednesday, January 06, 2010 3:08 PM
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Hofferek Attila wrote:

> Én úgy emlékszem, olvastam, hogy ott a garázsban is inkább a más
> tollával ékeskedés, és ennek látszatának eltakarása folyt, mintsem
> érdemi alkotómunka. De spongya rá, elévült.

Szóval az egész M$ gyakorlatilag tudatlanok gyűjtőhelye, és mindent más
csinált?

Akkor pláne nem értem, hogy azok, akik valóban értették a dolgokat, miért
nem nyitottak a mezei júzer felé? Méghozzá időben! Már megvolt az IBM, nem?
Méghozzá elég nagy cég volt, nem sufni. Biztos voltak mások is.

Felvilágosíthatna valaki!

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4748 (20100106)

http://www.eset.hu