[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 6., Sze, 18:26:56 CET

ennek a tesztnek a geci verzioja: leultetik a leendo usert, adnak neki feladatot, neked, a fejlesztonek meg az ablak mogul nezned kell amit csinal, es hallgatnod ahogy hangosan gondolkodik. de nem szolalhatsz meg, nem szolhatsz hozza.

nagyon durva. ha ott ulnel mellette, akkor egy fel mondattal elarulnad, hogy a nyomtatas gomb azert szurke, mert nincs nyomtato kivalasztva, de igy vegig kell nezd, ahogy az user feloran at ellenorzi hogy igen, kitoltotte a megrendelot, kivalasztotta az arut, mennyiseget, adoszamot, mindent jol csinalt, nyomja a nyomtatast, es nem tortenik semmi. aztan inkabb ujrakezdi, hatha, stb.

vajk