[Epitesz-barkacs] kerékpárszerelés kormány villa

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Jan. 6., Sze, 19:11:32 CET

>megint egy csesze, golyokosar, csesze, ellenanya. ez az utolso ketto lazul
>le?

igen

>1. ki van kopva a menet, es nem lehet rendesen osszehuzni.

volt olyan bringám is... ez nem olyan mert teljesen jól meg lehet húzni
(még)
általában csőfogóval szoktam és nem ugrik meg.

>2. valami kaka van a csapaggyal. beallitod kotyogas mentesre, meghuzod az

eléggé erőteljesen szoktam használni a bringát. gyakran leugratok vele a
padkáról, és az én 85-90 kilóm azért tud rajta rántani nagyokat...
pl. annyira, hogy a kormányrúd vége el is tört már egyszer a villaszárban.
ki kellett cserélnem, és most egy alu rúd van benne, szóval meglehetősen
nagy igénybevételnek van kitéve a cucc, főleg, hogy ez egy MTX váz.

szóval lehet, hogy a csapágy már eléggé hulla állapotban van... tavasszal
szétszedem .

de, amikor meghúzom a csavart és a kormányt elforgatom, prímán akadás,
ugrálás nélkül lehet balra-jobbra forgatni ütközésig.

>jelold ossze a csapagycseszet az ellenanyaval. ha szar a menet es atugorja,

megnézem de szerintem elforogni fog és nem átugrani.

>Tudom, durva ötlet, de a homlokfelület alá cseppents kis ferrobondot.

nem veszélyes.... a hajtókar csapágynál is állandóan kilazult az anya, mert
ott meg volt már szakadva a menet, aztán egyszer ráhegesztettem,  3 pöttyel,
hogy azért ne kelljen szétvágni az egész bringát ha javítani kell, de még a
pöttyök is eltörtek, aztán a végén az egészet kibeleztem és tettem bele egy
mono blokkot azóta ott minden jó.

szóval lehet, hogy beragasztom, ha mint írod a hőlégfúvó tényleg meglágyítja
és akkor szétszedhető...

vagy még az jutott eszembe, hogy a két anya közé vágok dörzs papírt és úgy
tekerem össze. az jó lehet ?