[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 6., Sze, 20:37:56 CET

de nem tud szolni!

hiszen honnan tudna hogy nyomtatni akarsz?
ha meg nem is akarsz nyomtatni, akkor kulon basztatasnak venned, ha neha szolna hogy nincs kivalasztva nyomtato.

persze megtudhatna hogy nyomtatni akarsz, abbol hogy megnyomod a nyomtatas gombot. de nem tudja meg, mert az nem csinal eventet, mert disabled.

adtam mar elo arrol, hogy az onmodosito UI mennyire ellentmond mindannak, amiert a grafikus felhasznaloi feluleteket feltalaltak?

vajk