[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 7., Cs, 10:41:59 CET

persze hogy van megoldas, meg benne van. nem azert hoztam a peldat, hogy megoldjuk, meg van az oldva.

azert hoztam,  hogy megmutassam,  hogy
 1. mennyire sok ertelmetlen feature-t talalnak ki
 2. mennyire veszelyes ha azert hasznalunk egy feature-t mert van, nem azert mert szuksegunk van ra.
 3. mennyire maskepp gondolkozik a felhasznalo mint a fejleszto.

vajk