[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 7., Cs, 11:30:17 CET


vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.01.07. 09:41:59-kor írta:

>  3. mennyire maskepp gondolkozik a felhasznalo mint a fejleszto.

sok programnál úgy csinálták, hogy a hibaüzenet (ha egyáltalán van) angol
maradt
és a felhasználó telefonon diktálja be (sokszor angolul nem tudó olvasatban )
az 
ügyfélszolgálatosnak, és az elolvasás (újraolvastatás) eltart akár 5 percig is
( valamikor valahol ügyfélszolgálatos élményeim is voltak :-) ) 

ilyen élményekből merítkezve
 én meg textfájlban halmozom a hibaüzit, és az ezzel kapcsolatos infokat
( ha véletlenül user által értelmezhető formában nem tudom kiírni )
és külön fájlba az utolsót.  A nem netes, nem emailes ügyfél 200km távolságról
kinyomtatva átfaxolja, vagy emailhez csatolja. Ha nehezen távvezérelhető
a problémája  (bérnél adó, járulék, stb ) küldhet menüből mentést,
és 2 szót (pl. melyik cég melyik emberénél van gondja)

ilyenkor user nem kap idegbajt, küldés 10másodperc, addig csinál mást,
rövid időn belül választ kap. én sem kapok idegbajt.(persze telefonálhat is)


  
    


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról