[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 7., Cs, 18:41:56 CET

még egy apró adalék:

léteznek windowsos könyvelő programok is, meg dososok is

több könyvelő cég érezte, hogy nagyon lassú az adatbevitel windows alatt
(amit gyapo is említett) , de a régi dosos világban a könyvelők
hozzászoktak a jobbkezes numerikus billentyűhöz, ami a pc-k előtt
is már 100éve ugyanúgy mehetett (ugyanolyan billentyűkkel)

volt egy hely, ahol én (bérszámfejtős) ügyfélszolgálatos voltam,
láttam, hogy csináltak egy dosablakon is menő dosos adatbeviteli
gyorsító modult is a könyveléshez (a könyvelőcégek tulajdonosainak sem
mindegy,
mennyivel lassul az adatbevitel, mert az munkabér vonatkozásban sem mindegy)