[Epitesz-barkacs] thermobox

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 7., Cs, 18:57:52 CET

Balázs Bámer wrote:

> Most mértem, nem ilyen durva a helyzet: kályhától 1 méterre
> fejmagasságban (nálam 1,8m) 18 fok, kályhától 3 méterre padlón 14 fok.

A lényeget nem mérted meg: a plafonnál!!
Gyerekkoromban olyan helyen laktam, ahol a belmagasság 3,8m volt, és
cserépkályha volt. Egyszer vmiért fel kellett télen menni a létrára, talán
karnist csesztetni. Hát a fejem leolvadt majdnem, akkora hőség volt fent.

Nyilván egy jobban szigetelt házban más az ábra, de az alapján, amit
írtál, én borítékolom, hogy a mondjuk 2,8 belmagasságú szobában akkor,
amikor a másik két érték fennál, épp megy a kályha is, akkor nem 22 fokot,
hanem 28-at vagy ilyesmit mérnél.