[Epitesz-barkacs] ureges fal

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 8., P, 03:29:51 CET

a mellékelt rajz szerint  van egy üreges fal.

milyen csavart, műanyag tiplit, milyen dübelt használnátok?

nem szeretem a püfölést, tehát  inkább csavarral befeszülő és nem
kalapáccsal kinyíló ketyerevéget gondoltam, de mintha lenne
pl. a plafonba az üreges kefniben szétnyíló, de nem tudom a
mai márkaneveket, és a boltosoknak nem tudom jól értelmezhetően
elmagyarázni .....

az is nagy segítség lenne, ha a keresőszavakra volna ötlet,
mert a "ketyere" szó erre nem alkalmas :-)