[Epitesz-barkacs] ureges fal

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 8., P, 08:56:49 CET

Mágus Bérprogram Demo  írta 8 Jan 2010  3:29 levelében:
> a mellékelt rajz szerint  van egy üreges fal.
Ha feltételezzük, hogy valóban kisméretű téglából falaztak így - bár
Anyósomék házának is ilyen a fala, de azt hétszegmenses nyolcas fomra
falazóblokkokból építették - akkor a vakolattal együtt van 8 cm az
üregig.
Kevés teher van, amit ne lehetne sima tiplire felakasztani.

> milyen csavart, m~nanyag tiplit, milyen dübelt használnátok?
Ha mégis olyan kell, ami az üregben nyílik (erre húzó igénybevétel
esetén lehet szükség, ami függőleges flnál meglehetősen ritka eset),
akkor kimondottan üreges falba való tiplit kell keressél.
Biztos van Hozzád közelebb is, de a Csepel Művek főbejáratán, ha
bemész, bal oldalon, úgy a harmadik, negyedik háztömbben van egy
nagyon jó csavaros, én ott vettem spéci tipliket.
Egyébként nézz körül a fischer honlapján, az Ő termékeikkel van tele
az ország.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu