[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 8., P, 10:25:03 CET

szerintem nem erted. nem kell atdugni 100M csovet.

a kamraban van az oszto-gyujto. a furdot tekered, ami onnan 10 meterre van. beviszed a gurigat a furdobe. elkezdi valaki forgatni, es a 10m csovet (ami 2-3 fordulat) lehuzol rola, es a likakon atfuzod a kamraba. kozben megmered, vagy leolvasod a szamozast, hogy ez bo 8 meter lett. letekered a 60m csovet a furdobe. amikor kesz vagy, akkor a bo 8m miatt rahagysz 9metert, elvagod, es a veget elfuzod a kamraba. az utolso par kunkort csak ezutan kotod le, hogy tudj dugni a falba.

vajk